رفتن به محتوای اصلی
بهترین پادکست های پزشکی دنیا (۵ پادکست دوم)

بهترین پادکست های پزشکی دنیا (۵ پادکست دوم)

در قسمت اول از این سری مطالب بهترین پادکست های پزشکی دنیا به معرفی ۵ تای اولی پرداختیم و الان در ادامه ی لیست به معرفی ۵ پادکست بعدی خواهیم پرداخت. بدون معطلی بریم برای معرفی پادکست ها:

HEALTHCARE TRIAGE LIVE SHOW PODCAST

iTunes: ۵/۵ (۳۵ Votes)

پادکست تریاژ نشأت گرفته از کانال YouTube Health Triage است که توسط دکتر Aaron Carroll ساخته شده است. اگرچه پادکست در حال حاضر ۷۳ قسمت دارد ، و اگر آن را با محتوای کانال YouTube ترکیب کنید ، یک ترکیب الهام بخش از دارو ، سیاست مراقبت های بهداشتی و محتوای تحقیق پزشکی خواهید داشت.

برخی از محبوب ترین قسمت های آنها شامل موارد زیر است:

تحقیقات ایدز و شغلهای جالب در مناطق میانه غربی / آفریقای شرقی
پیوند عضو شگفت آور است
آیا ترس های شبانه مسری هستند؟

خوب پادکست های پزشکی با رویکرد عمومی اینجا تمام می شود و پادکست های بعدی در خصوص:

بازار و خرید و فروش خدمات و محصولات مرتبط با پزشکی

THE 10 MINUTE HEALTHCARE MARKETING PODCAST

iTunes: ۵/۵ (۱۷ Votes)

این پادکست ، به میزبانی Tyson Downs ، یک پادکست پیشرو در زمینه روش های تبلیغ مراقبت های بهداشتی است که تنها در ارتقاء عملکرد شما با تکنیک های بازاریابی ((لبه متمرکز)) می پردازد. تایسون با سایر متخصصان بهداشت و درمان صحبت می کند و در مورد موضوعات بازاریابی از جمله سئو ، طراحی وب ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر بحث می کند. از امروز گوش کنید و به مسیر “رشد تمرین ، دستیابی به کیفیت بهتر و ایجاد شهرت آنلاین” برسید.

برخی از محبوب ترین قسمت های آنها شامل موارد زیر است:

قسمت ۱۵۶: تبلیغات پرداخت با هر کلیک چیست؟
قسمت ۱۳۹: ۱۴ شرایط بازاریابی آنلاین
قسمت ۱۳۷: ۱۰ چیزهایی که باید از بودجه بازاریابی بهداشت و درمان خود بخش دوم برش دهید

THE #HCBIZ SHOW!

iTunes: ۵/۵ (۹ Votes)

پادکست #HCBiz میزبان دون لی و شاهید شاه ، در موضوعات مهم IT در مراقبت های بهداشتی می پردازد. قسمت ها چندین بار در هفته ارسال می شود و ذهن اصلی را در صنعت درمورد موضوعات سخت نشان می دهد. نمایشگاه #HCBiz هدف آن را “کمک به شما در ایجاد فضایی برای نوآوری در مراقبت های بهداشتی از طریق فناوری (HealthIT | HIT | بهداشت دیجیتال) و گردش کار توصیف می کند. کاوش در سیاست های بهداشتی ، اداری و روانشناسی در پشت همه این موارد. و کمک به چگونگی اینکه ایده های خود را با مشوق های تجاری تراز کنید ، آنها را به سمت رهبران مراقبت های بهداشتی و فروش بکشید. ”

برخی از محبوب ترین قسمت های آنها شامل موارد زیر است:

TEFCA ، قابلیت همکاری و انتظارات غیر معقول یک صنعت
نقش CMO در یک فروشنده بزرگ EMR
خودکار جمع آوری داده های بهداشتی

پادکست آخری که در این پست معرفی می کنیم مربوط به حیطه ی حفاظت در سیستم بهداشتی درمانی می شود.

CODE RED: HIMSS CYBERSECURITY PODCAST

iTunes: N/A

HIMSS ، انجمن سیستم های اطلاعات و مدیریت بهداشت و درمان ، به دلیل تولید محتوای تحریک کننده در صنعت شناخته شده است. کد قرمز: پادکست امنیت سایبری HIMSS را دنبال می کند و ناامید نمی شود. در زمان نوشتن این پادکست تا ۱۶ قسمت وجود دارد که “تمرکز آن بر چالش های امنیت سایبری است که امروز و فردا با مراقبت های بهداشتی روبرو هستند ، و صدای مردم در خط مقدم قرار دارد”. نگرانی ها و فناوری سایبری همچنان در حال گسترش است و این پادکست به شما کمک می کند تا سرنوشت خود را در این جبهه ها کنترل کنید.

برخی از محبوب ترین قسمت های آنها شامل موارد زیر است:

قسمت شماره ۱۵: فراخوان امنیت سایبری برای اقدام: از چارچوب امنیت سایبری از بیماران و سازمان خود محافظت کنید
قسمت شماره ۱۲: چارچوب های امنیت سایبری چگونه می توانند به محافظت از ارائه دهندگان و بیماران کمک کنند
قسمت شماره ۹: تقویت فرهنگ امنیت سایبری سازمان شما

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *