بهترین پادکست های پزشکی دنیا (۵ پادکست دوم)

در قسمت اول از این سری مطالب بهترین پادکست های پزشکی دنیا به معرفی ۵ تای اولی پرداختیم و الان در ادامه ی لیست به معرفی ۵ پادکست بعدی خواهیم پرداخت. بدون معطلی بریم برای معرفی پادکست ها:

HEALTHCARE TRIAGE LIVE SHOW PODCAST

iTunes: ۵/۵ (۳۵ Votes)

پادکست تریاژ نشأت گرفته از کانال YouTube Health Triage است که توسط دکتر Aaron Carroll ساخته شده است. اگرچه پادکست در حال حاضر ۷۳ قسمت دارد ، و اگر آن را با محتوای کانال YouTube ترکیب کنید ، یک ترکیب الهام بخش از دارو ، سیاست مراقبت های بهداشتی و محتوای تحقیق پزشکی خواهید داشت.

برخی از محبوب ترین قسمت های آنها شامل موارد زیر است:

تحقیقات ایدز و شغلهای جالب در مناطق میانه غربی / آفریقای شرقی
پیوند عضو شگفت آور است
آیا ترس های شبانه مسری هستند؟

خوب پادکست های پزشکی با رویکرد عمومی اینجا تمام می شود و پادکست های بعدی در خصوص:

بازار و خرید و فروش خدمات و محصولات مرتبط با پزشکی

THE 10 MINUTE HEALTHCARE MARKETING PODCAST

iTunes: ۵/۵ (۱۷ Votes)

این پادکست ، به میزبانی Tyson Downs ، یک پادکست پیشرو در زمینه روش های تبلیغ مراقبت های بهداشتی است که تنها در ارتقاء عملکرد شما با تکنیک های بازاریابی ((لبه متمرکز)) می پردازد. تایسون با سایر متخصصان بهداشت و درمان صحبت می کند و در مورد موضوعات بازاریابی از جمله سئو ، طراحی وب ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر بحث می کند. از امروز گوش کنید و به مسیر “رشد تمرین ، دستیابی به کیفیت بهتر و ایجاد شهرت آنلاین” برسید.

برخی از محبوب ترین قسمت های آنها شامل موارد زیر است:

قسمت ۱۵۶: تبلیغات پرداخت با هر کلیک چیست؟
قسمت ۱۳۹: ۱۴ شرایط بازاریابی آنلاین
قسمت ۱۳۷: ۱۰ چیزهایی که باید از بودجه بازاریابی بهداشت و درمان خود بخش دوم برش دهید

THE #HCBIZ SHOW!

iTunes: ۵/۵ (۹ Votes)

پادکست #HCBiz میزبان دون لی و شاهید شاه ، در موضوعات مهم IT در مراقبت های بهداشتی می پردازد. قسمت ها چندین بار در هفته ارسال می شود و ذهن اصلی را در صنعت درمورد موضوعات سخت نشان می دهد. نمایشگاه #HCBiz هدف آن را “کمک به شما در ایجاد فضایی برای نوآوری در مراقبت های بهداشتی از طریق فناوری (HealthIT | HIT | بهداشت دیجیتال) و گردش کار توصیف می کند. کاوش در سیاست های بهداشتی ، اداری و روانشناسی در پشت همه این موارد. و کمک به چگونگی اینکه ایده های خود را با مشوق های تجاری تراز کنید ، آنها را به سمت رهبران مراقبت های بهداشتی و فروش بکشید. ”

برخی از محبوب ترین قسمت های آنها شامل موارد زیر است:

TEFCA ، قابلیت همکاری و انتظارات غیر معقول یک صنعت
نقش CMO در یک فروشنده بزرگ EMR
خودکار جمع آوری داده های بهداشتی

پادکست آخری که در این پست معرفی می کنیم مربوط به حیطه ی حفاظت در سیستم بهداشتی درمانی می شود.

CODE RED: HIMSS CYBERSECURITY PODCAST

iTunes: N/A

HIMSS ، انجمن سیستم های اطلاعات و مدیریت بهداشت و درمان ، به دلیل تولید محتوای تحریک کننده در صنعت شناخته شده است. کد قرمز: پادکست امنیت سایبری HIMSS را دنبال می کند و ناامید نمی شود. در زمان نوشتن این پادکست تا ۱۶ قسمت وجود دارد که “تمرکز آن بر چالش های امنیت سایبری است که امروز و فردا با مراقبت های بهداشتی روبرو هستند ، و صدای مردم در خط مقدم قرار دارد”. نگرانی ها و فناوری سایبری همچنان در حال گسترش است و این پادکست به شما کمک می کند تا سرنوشت خود را در این جبهه ها کنترل کنید.

برخی از محبوب ترین قسمت های آنها شامل موارد زیر است:

قسمت شماره ۱۵: فراخوان امنیت سایبری برای اقدام: از چارچوب امنیت سایبری از بیماران و سازمان خود محافظت کنید
قسمت شماره ۱۲: چارچوب های امنیت سایبری چگونه می توانند به محافظت از ارائه دهندگان و بیماران کمک کنند
قسمت شماره ۹: تقویت فرهنگ امنیت سایبری سازمان شما

نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

ارسال دیدگاه

X